Dag 1, den med roliga kalorier.

2

juli 23, 2012 av Frank

Andrew anser sig ha en vinnande känsla och har ätit omkring 900 kalorier.

Jag har däremot ätit 1029 ”roliga” kalorier.
Min pappa med sambo besökte stan och vi gick ut och åt tapas och drack lite vin.

Min dag i mat har sett ut såhär:

Frukost
Försov mig, så jag hoppade frukosten.

Lunch
1 burk med makrill i tomatsås, 125g keso, 4 körsbärstomater och ruccola.
1 TicTac

Mellis
1 Banan

Middag
Tapas: Kycklingvingar och 2 glas rött vin. Chianti Classico.

Totalt 1029 roliga kalorier.

Roliga kalorier vinner alltid över tråkiga, det är ju allmänt känt inom näringsfysiologin.😉

Imorgon blir det tonfisk till frukost, undra hur roligt det blir.

2 thoughts on “Dag 1, den med roliga kalorier.

  1. andrewshorter82 skriver:

    Jag säger bara ”vinmage”.

Kommentera

Nedräkning

Final9 augusti, 2012
Vi har en vinnare!
