Dag 1 (och en vinnande känsla)

Lämna en kommentar

juli 23, 2012 av andrewshorter

Idag var första dagen tillbaka på jobbet och även första dagen med nya dieten. Jag har totalt ätit 947 kalorier idag och mer än så blir det inte. Jag tryckte i mig mitt första bantningspiller och effekten var:

Lätt yrsel
Ökat behov av att kissa
Piggare

Jag tror det var ungefär som förväntat. Som det känns just nu så kommer inte Jocke ha en chans😉

Dagens meny såg ut som följer:

Frukost: 2 ägg och 2 tsk kaviar
Mellanmål: Granny Smith (äpple)
Lunch: Makrill i tomatsås, keso och machesallad med lite balsamvinäger
Mellanmål: Granny Smith (äpple)
Kvällsmat: Stekt Sej och broccoli

Så ungefär kommer det att se ut i 3 veckor framöver, kommentera gärna!

(självklart ökar intaget om jag utför någon fysisk aktivitet)

Kommentera

Nedräkning

Final9 augusti, 2012
Vi har en vinnare!
