Dag 2 (inkl. 1 träningspass)

1

juli 24, 2012 av andrewshorter

Yo!

Idag har jag lyckats träna efter jobbet och det bidrog till att jag brände ca 350 kalorier (300 på löpbandet och ca 50 i gymet). Det var inte riktigt lika obehaglig känsla från pillret idag men lite speedad blir man allt, typ rastlös, och rätt sunkig i magen. För er som inte känner mig kan jag berätta att jag är ganska rastlös ändå, så, det är lite jobbigt. Menyn idag har i princip varit samma som igår förutom kvällsmaten där jag tryckte i mig 250 gram grönsaker och 250 gram stekt sejfilé. Jag är för övrigt knökmätt nu😉

Jocke såg lite sliten ut i morse, han drack ju trots allt vino tinto igår, den lusen.

I skrivande stund har jag fått i mig 683 kalorier efter att ha räknat bort träningen, så det blir nog en bärshake lite senare.

Peace bloggers, hörs imorrn!

(jag avverkade 4km på bandet för den som undrar)

//Andrew

Ett tillägg: Jag har nu fyllt på med yoghurtdrink och har landat på totalt 878 kalorier idag. Lite för lite egentligen men jag är mätt nu.

One thought on “Dag 2 (inkl. 1 träningspass)

  1. Jocke skriver:

    878 kalorier?
    Tjockis!😉

Kommentera

Nedräkning

Final9 augusti, 2012
Vi har en vinnare!
