Dag 2, den med träning och sånt.

1

juli 25, 2012 av Frank

image

shape up

I dag blev det inget vin.
Jag unnade mig ett träningspass efter jobbet. Vi har kommit överens om att vi ska köra uppvärmning på cardio-maskin tills vi når 300 cal. Därefter styrketräna efter egen förmåga.

Jag gillar crosstrainern, så den körde jag med. Till höger ser ni skärmdumpen från dagens intag. Vi använder Shape Up appen som jag gillar skarpt.

Fukost
2 ägg i röra
½ burk tonfisk.
2 tsk lättkeso

Lunch
1 burk makrill i tomatsås
½ burk Keso
5 körsbärstomater
1 TicTac

Mellis
1 Banan

Middag
250 g kött och sallad.
60g tomat.
Två dagar har gått och jag fantiserar om bröd. Hoppas det går över!🙂

One thought on “Dag 2, den med träning och sånt.

  1. andrewshorter82 skriver:

    Crosstrainer? Är det den alla tjejer på Friskis använder?

Kommentera

Nedräkning

Final9 augusti, 2012
Vi har en vinnare!
