Dag 3, den som rubriceras som överätardagen.

1

juli 25, 2012 av Frank

Dag tre alltså, vilken skitdag.
Missförstå mig rätt, jag har ätit jättegott, men fan med kalorier.

Förresten, nu kan man kommentera utan att vara inloggad. Bra va?

Frukost (0 kal)
Hoppade över frukosten för att jag sov för länge.

Mellanmål (116 kal)
1 Banan

Lunch (477 kal)
Kycklingsallad med JORDNÖTTER. Tokigt, men väldigt gott.
1 TicTac

Mellanmål (116 kal)
1 Banan

Middag (566 kal)
200g Lammburgare med sallad

108g Protein, 81g Kolhydrater och 65g fett.

Totalt 1339 kalorier. Vilket i sig inte är vansinnigt mycket, men när det är tävling så är det dumt. Men lammburgaren var lätt värd det. Får träna galet hårt imorgon.

Andrew cyklar visserligen till jobbet, men jag har större muskler som bränner kalorier medan jag kör till jobbet.

One thought on “Dag 3, den som rubriceras som överätardagen.

  1. andrewshorter82 skriver:

    Dumt att du kör automat då, får ett jättestarkt högerben🙂

Kommentera

Nedräkning

Final9 augusti, 2012
Vi har en vinnare!
