Dag 4, den med megaträningen.

1

juli 26, 2012 av Frank

image I dag cyklade Andrew för 900 kalorier. Vansinnigt och ja, jag blev stressad som fan. Det enda vettiga för mig var att springa från jobbet till gymet och köra järnet för att ens nå i närheten av 900 förbrända kalorier.

Det gick inte att springa med en sportbag på ryggen. Jag kom liksom aldrig in i lunken, för sportbagen hade en egen lunk.
Det blev alltså en rask promenad med inslag av joggande till gymet. 223 kalorier.
Därefter blev det 15 min crosstrainer 253 kal. Passet avslutades med 30 min styrketräning där jag maxade och gav allt jag hade 252 kal.

Vad har jag ätit idag då?
Ganska mycket faktiskt

Frukost 275 kalorier
2 ägg i röra.
½ burk tonfisk.
2 tsk lättkeso

Lunch 438 kalorier
1 burk makrill i tomatsås.
3 körsbärstomater.
1 avocado.
Sallad.
1 Tictac.

Mellis 270 kalorier
½ burk Kesella Rabarb (Extremt god)
½ Banan.

Middag 576 kalorier
223g Haricot gröna bönor
225g Broccoli.
250g Entrecote
2 tsk Harissa

Är helt slut idag och det ska bli riktigt skönt att få sova nu.
Imorgon är det invägning, ska bli extremt spännande att se vem av oss som leder…

One thought on “Dag 4, den med megaträningen.

  1. andrewshorter82 skriver:

    Starkt, jag är imponerad.

Kommentera

Nedräkning

Final9 augusti, 2012
Vi har en vinnare!
