Dag 4 (dagen som satte ribban)

Lämna en kommentar

juli 26, 2012 av andrewshorter

Hallå!

Idag cyklade jag till jobbet (mycket till Jockes förtret) och brände således 987 kalorier tur och retur på totalt 2,8 mil. Träning väl utförd om jag får säga det själv. Det positiva med att cykla, eller gå för den delen till jobbet, är att man ändå måste dit. Det känns inte som träning riktigt.

Med tanke på att jag idag har bränt ungefär lika många kalorier som jag normalt brukar äta fick jag ju dubbla mitt intag. Lunchen med sallad, keso, makrill och dubbla avokados landade på 710 kalorier och kvällsmaten som var chili con carne med broccoli blev 556 kalorier. Jag har även käkat 1 allevobar dark choco idag och en yoghurt/bärshake. Och ett ripped hardcore-piller såklart.

Totalt kaloriintag med träning borträknat blev 878!

Jag skulle vilja hävda att ribban är satt, jag vet inte än om Jocke kom upp i samma antal brända cals. Jag hoppas det.

Anyway, bra dag med träning och skönt att få äta lite mer. Imorgon är det fredag och det betyder vägning.

Vi ses/hörs

//Andrew

Kommentera

Nedräkning

Final9 augusti, 2012
Vi har en vinnare!
