Avstämning första delinvägning.

Lämna en kommentar

juli 27, 2012 av Frank

Första delinvägningen är klar.

Joachim nuvarande vikt 81,8 kg. Viktnedgång sedan 120723 -3,9kg = -4,55%

Andrew nuvarande vikt 77,6 kg. Viktnedgång sedan 120723 -3,1kg = -3,99%

Startvikter vid första invägningen hittar ni här!

Det blev precis som jag tänkt, jag gick ner mest. Leder med 0,56%, känns riktigt bra!
Som det ser ut nu, är Tictac det som fungerar bättre för viktnedgång än ”Ripped Hardcore” från Star Nutrition. HA!

Veckan har fungerat Ok, jag har känt mig lite tröttare än vanligt, kan bero på dieten eller på att det är första veckan efter semestern, för tidigt att säga. Ikväll ska jag unna mig två glas vin.

Andrew är nöjd med viktnedgången men ändå besviken. Besviken över förlusten, inte resultatet. Det har känts bra i kroppen och toalettbesöken har varit behagligare.

Lite vila i helgen, full fart nästa vecka!

Tjo!

Kommentera

Nedräkning

Final9 augusti, 2012
Vi har en vinnare!
