Dag 6 den med ett frieri.

Lämna en kommentar

juli 28, 2012 av Frank

Idag har man fått närvara vid ett frieri.
Det var väldigt fint och det sved rätt bra i ögonen. Önskar dem all lycka.

Har varit extremt seg idag, kan bero på att jag sov enbart cirka 5 timmar i en soffa…
Har ätit bra idag, känner jag. Kan vara så att jag känner mig anemisk på grund av det låga kaloriintaget.
Frukost 224 kal
2 ägg i röra
3 msk Keso
1 tomat

Lunch 261 kal
Grillad fläskfile från igår
3 msk Keso
Sallad
1 TicTac

Middag 423 kal
Pad grapao, thaimat.
Thaisoppa.

Det var allt för idag. Imorgon ska jag sova länge och gå och se nya Batman.

Fortsatt trevlig helg på er!

Kommentera

Nedräkning

Final9 augusti, 2012
Vi har en vinnare!
