Dag 7 (lätt chorizo och lätt ångest)

Lämna en kommentar

juli 29, 2012 av andrewshorter

Jag är inte supernöjd med helgen, kalorimässigt, dock har den varit bra rent socialt. Jag har besökt släkt och vänner, och väluppfostrad som jag är, äter jag det som bjuds🙂 och dricker. Det blev faktiskt 2 små öl i helgen och dom måste jag cykla bort imorgon. Jag har även ätit lite mer än vad jag borde och därav ångesten. Jag är glad att den här dieten ändå har haft det resultatet som jag hoppades på, om jag inte följer den får jag ångest😉

Snittintag på kalorier över helgen blev för högt men det motiverar mer träning.

Idag var jag på Batman och den kan jag varmt rekommendera.

Näste vecka blir det strikt igen och jag tror det är det som är den gyllene medelvägen, strikta veckor med semidekadenta helgen.

Ha en skön söndag, vi ses imorgon.

(jag har alltså käkat lätt chorizo idag, därav rubriken)

Klar för dagen med fläskkarré som avslutning, 1289 kalorier totti.

Kommentera

Nedräkning

Final9 augusti, 2012
Vi har en vinnare!
