Dag 8 (träningen, ätningen och hetsen)

3

juli 30, 2012 av andrewshorter

20120730-172437.jpg

Det kommer lite annat om dagen senare.

Senare:

Nu har jag gjort mitt för idag och cyklat en runda för att sen trycka 200 gram fläskkarré🙂.
Dagens intag ser ut som följer:

Frulle
2 ägg med kaviar

Mellis
120g keso

Lunch
Makrill i tomatsås 120g
Keso 120g
Körsbärstomater 4st

Mellis
Päron

Kvällsmat
Stekt fläskkarré 200g
Broccoli 140g
Turkisk yoghurt 2msk

Totti med träning borträknat landar på 988 kalorier kl 18.21. Kan nog bli nåt litet till.

Drog i mig 1/2 honungsmelon à 230 kalorier också😉

Idag har jag hetsat Jocke på ett ett kreativt sätt😉 Som en gåva, i all välmening, hällde jag upp en skål med grillchips och ställde på hans arbetsplats. Han åt inte.

Helt ärligt, det är faktiskt lite tröttsamt att gå på diet. Inte bara det det lite trista intaget av samma mat varje dag men också en riktig och påtaglig trötthet. Jag känner själv att humöret är lite off och jag hoppas bara att det inte påverkar för många runt omkring, några går bra.

Känns iaf som en bra start på veckan och nästa vägning är min!

Later

3 thoughts on “Dag 8 (träningen, ätningen och hetsen)

  1. Mäng skriver:

    Till mångas underhållning hade han svårt att slita blicken från skålen. #Mesmerized

Kommentera

Nedräkning

Final9 augusti, 2012
Vi har en vinnare!
