Dag 9, den med uppfinningen.

3

juli 31, 2012 av Frank

Hallå hallå!

Idag har jag varit trött i kroppen. Har ätit som jag ska, men har ändå känt mig trött och hungrig. Visserligen hoppade jag mellanmålet på förmiddagen, lite självspäkning har väl ingen dött av? Just nu håller jag på att tillverka en revolution i mitt kök, en uppfinning kan man kalla det. Jag ska benämna den som ”Glass”, undra om den kommer att slå?
Återkommer med resultat imorgon, kanske rent av en bild.
Jag är lite orolig för denna vecka, jag känner inte att jag tappat så mycket i vikt. Förra veckan så kände jag det verkligen, men inte denna vecka. Kanske går denna veckas seger till Andrew, men det skulle vara fruktansvärt att behöva uppleva…

Efter jobbet så gick jag hem och bytte om och därefter till gymmet.
Det blev ett ganska lagom pass, vi ska ju träna Bodypump imorgon. Vi kommer garanterat vara rörelsehindrade på torsdag-fredag.

The wife är inte nöjd med sin diet riktigt, men jag är övertygad om att det är en övergångsfas. Hon tappar cirka 7 hekto per dygn, så det kommer fortsätta att motivera henne. Jag tycker ändå att hon ska lägga till en TicTac för de där sista hektona…

Maten idag då?
Frulle 265 kal
2 kokade ägg, hackade
70g tonfisk
3 msk Keso

Lunch 316 kal
100g kallrökt lax
50g avocado
4 körsbärstomater
3 tsk Keso
Sallad
1 TicTac

Mellis 316 kal
1 banan
125g Kesella Hallon

Middag 238 kal
2 Chorizo Weightwaters
100g Körsbärstomater
50g Rödlök
Sallad
10g Harissa

Träning -668 kal
Promenad hem
Crosstrainer
20 min Viktträning

Totalt för dagen med träning inräknat så landat jag på 466 kalorier.
Kanske ska jag äta lite av min glassrevolution till filmen.

Bis morgen!

3 thoughts on “Dag 9, den med uppfinningen.

  1. andrewshorter82 skriver:

    Way för lite käk idag.

  2. andrewshorter82 skriver:

    Ok, men imorrn får vi ladda lite extra.

Kommentera

Nedräkning

Final9 augusti, 2012
Vi har en vinnare!
