Dag 9 (en lång dag)

1

juli 31, 2012 av andrewshorter

Hallå ja!

Fasen vilken lång dag, och en ganska trött dag. Jag har inte haft så mycket energi idag och arbetsdagen blev längre än vanligt i och med ett kvällspass. Jag käkade faktiskt en proteinbar bara för att orka kvällen, trots/för att det är en del socker i. Har bytt ut lite av broccolin mot brysselkål och det var en välkommen liten uppiffning av kvällsmaten. Ingen träning idag utan bara en vanlig arbetsdag. Jag kan lägga till att jag står upp och jobbar, även Jocke gör det, för att jag gör det.

Anyway, Jocke försöker lura ut nåt hets för att ge igen efter ”chipsincidenten” tror jag. Too bad för honom att jag har en vilja av stål och ett orubbligt sinne. Good luck, Chuck!

Dagens mat då:

Frulle var 2 ägg med kaviar som vanligt.

Mellanmål blev ett äpple och även en banan på förmiddagen.

Lunchen var en nyskapande och innovativ kesorätt med tillhörande makrill i en rik tomatsås som presenterades med färska körsbärstomater och salt utan jod.

Eftermiddagsmellis blev tyvärr en proteinbar, som gav mig bra energi för kvällen.

Kvällsmat bestod av brysselkål, broccoli, yoghurt/sambalmix och fläskkarré.

Totalt intag för dagen landar alltså på: 1564 kalorier.

Kan lägga till att jag åt 2st ripped hardcore idag pga av att jag missade det igår. Magen ballade ur lite men det gick bra.

Peace people😉

One thought on “Dag 9 (en lång dag)

  1. Jocke skriver:

    Hetset kommer, kanske tidigare än du anar, men vem vet?
    Som sagt, hämnd serveras bäst kall!🙂

Kommentera

Nedräkning

Final9 augusti, 2012
Vi har en vinnare!
