Dag 10, den med fröken ur på crack.

Lämna en kommentar

augusti 1, 2012 av Frank

image
Idag utkrävde jag min ljuva hämnd! Redan igår smög jag som en ninja och förberedde min hämnd. Igår på jobbet beställde vi sallad till lunchen idag. Andrew beställde en med skaldjur utan pasta. Jag ändrade det till extra mycket pasta. Ganska oskyldigt men fantastiskt kul.
Efter jobbet åkte vi till world clsss där vår kollega är instruktör. Hon gav oss en läxa i ödmjukhet genom att köra mer än dubbelt så tunga vikter och dessutom sjunga ikapp med musiken. Sick.

Jag slänger upp en bild på min middag efter träningen, bloggar från mobilen och det är fruktansvärt opraktiskt.
Imorgon kommer det vara synd om mig, men lite mer synd om Andrew.

Glömde nästan, landar på ungefär 900 kalorier för dagen.

Kommentera

Nedräkning

Final9 augusti, 2012
Vi har en vinnare!
