Dag 10 (wtf)

Lämna en kommentar

augusti 1, 2012 av andrewshorter

Helv#%#* vad jobbigt det är med bodypump! Jag har inget minne av att nånting nånsin varit så jobbigt i hela mitt liv. Instruktören är en kollega på jobbet, och den transformationen mellan trevlig kollega till nån form av instruktör from hell på crack var en riktig Jekyll/Hyde-upplevelse.

Övriga roliga nyheter för dagen är att Jocke ”hämnades” på mitt chips-prank. Vi hade beställt sallad till jobbet och Jocke var snäll nog att lägga till ” extra pasta” som önskemål på min beställning🙂 Helt rätt och fantastiskt kul. Jag plockade dock bort pastan och käkade resten.

Idag blir det ingen uppstapling av vad jag har ätit men jag bjuder på en screen shot av kvällsmaten:

20120801-203415.jpg

Totalt, med bodypumpen borträknad som brände fantastiska 617 kalorier på 55 minuter, så är intaget idag 944 kalorier och jag är ordentligt mätt.

Om det inte blir några fler inlägg framöver så beror det på att jag antingen blivit paralyserad eller dött av att ha blivit söndertränad😉

Kommentera

Nedräkning

Final9 augusti, 2012
Vi har en vinnare!
