Dag 11 den med det marginella nederlaget. (Delinvägning)

Lämna en kommentar

augusti 2, 2012 av Frank

Grattis Gloria till veckans vinst, den var verkligen välförtjänt.
Jag förlorade veckans invägning alltså, det.är.inte.ok! Nästa vecka blir ingen picknick.

Träningsvärken har varit ganska mild idag, men den börjar smyga sig på mig nu, med stelhet i nedre regionen av kroppen, benen alltså😉 Det känns ändå ganska välkommet med lite träningsvärk, smärta är ju bara vekhet som lämnar kroppen. Eller hur var det nu?

Så till invägningen då:
Andrew har gått ner 800g sedan förra delinvägningen. -1,03%. Ny vikt: 76,8 kg
Jocke har gått ner 600g. -0,73%. Ny vikt 81,2 kg

Andrew vann med vikten av en futtig chipspåse. Inte ens weekend size…

Sedan start har Andrew gått ner 3,9 kg eller 4,83% med Ripped Hardcore.
Sedan start har Jocke gått ner 4,5 kg eller 5,25% med Tictac orange.

Idag har jag fått hemlagad thaimat. Biff med sugarsnaps och chilli typ.
På kvällen klämde jag en halv Kesella Hallon med en banan. Dietlyx!

Landar totalt för hela dagen på 1160 kalorier.

I helgen kommer jag inte ha tillgång till dator, så det blir lite taffliga inlägg via mobilen.

Tillägg: Jag leder total viktnedgång, men bara med 340g!! Om Andrew går ner mer än 340g mer än mig tills nästa vecka, måste jag erkänna mig besegrad.
Game on!

Kommentera

Nedräkning

Final9 augusti, 2012
Vi har en vinnare!
