Dag 12 (”du låter trött”)

4

augusti 3, 2012 av andrewshorter

Jaha!

Jag vann deltävlingen marginellt men Jocke leder totalt. Han tror han kommer vinna, haha, jag vet. Anyway, jag är ganska trött och jag tror att mitt humör börjar svänga en del. Ett exempel på att jag inte är mitt vanliga tålmodiga jag är följande situation som utspelade sig idag när en person ringde mig på jobbet:

Personen: Jag har ev. en anställning på gång och om jag bara och arbetsgivaren bara och du bara kan ringa och bara bla bla bla bla…..

Jag: mmmmm….

Personen: Du låter trött

Jag: Jag bara väntar på att du ska komma till din fråga eller någon poäng.

Inte helt perfekt bemötande inser jag i efterhand, men chuck it down to näringsbrist och lätt anemi🙂

Idag har jag unnat mig ett glas rött och en liten single malt med tillhörande cigarr. Om en enda person kommenterar det här inlägget så kommer det en bild på mig med cigarren.

Tacka f#n för att det bara är en vecka kvar med den ”hårda” dieten, därefter följer ju hela livsstilsomläggningen. Min träningsvärk idag är i det närmsta olidlig.

Frukost 2 ägg, lunchen var makrill och keso och jag har käkat 2 äpplen också. Kvällsmaten blev fläskkarré med brysselkål och champinjoner.

Totti: 1501 kalorier

Jocke är på ett lekland i helgen och kommer garanterat att äta och dricka något ångestframkallande, jag önskar honom lycka till och hoppas han har styrkan att motstå alla frestelser.

Fred bloggers!

20120803-234619.jpg

4 thoughts on “Dag 12 (”du låter trött”)

  1. Jocke skriver:

    Räknas min kommentar? Haha
    Landar på cirka 1500 tror jag.

  2. andrewshorter82 skriver:

    Nope😉 Bara 1500, ta du och unna dig några öl också.

  3. Elin skriver:

    Bild!!

Kommentera

Nedräkning

Final9 augusti, 2012
Vi har en vinnare!
