Dag 15 (nytt rekord och en nyttig fågel)

4

augusti 6, 2012 av andrewshorter

Måndag för hela slanten!

Måndagar är i princip allt som inte är bäst. Men idag har jag ändå fått träna ur mig 460 kalorier och även kommit på att kalkon är en nyttig fågel. Nytt rekord på löpbandet, typ 4km ungefär. Och rekordet ligger i att jag sprang nästan hela tiden.

Lunchen idag bestod av kalkonkåldolmar som var betydligt bättre än jag hade trott, ”bara” 150kal per 100g, tror jag, Jocke? Vi var och lunchade på Ingelsta kalkon på Frölunda torg, trevligt.

Jag har ju då gymmat och sprungit vilket resulterat i att dagsintaget, träning borträknat, landar på 850 kalorier. Längst ner kommer en bild på mig som trycker i mig kalkonpålägg. Mycket bra.

Bara 4 dagar kvar av den här strikta dieten och sen drar jag till Spanien och dricker öl i en pool🙂

Skämt åsido, jag kommer slarva en del på semestern, men jag har inte för avsikt att kasta allt detta hårda arbete i komposten. Förhoppningsvis hittar jag motivationen att simma några varv innan första frukostölen.

Frulle 2 ägg med kaviar 208 kalorier.

Lunch, samma som Jocke.

Middag, sremska, broccoli, brysselkål 371 kalorier

Mellanmål, tidigt, eftermiddag och kväll bestod av päron, äpple och kalkonpålägg för en total av 296 kalorier.

Hörs imorgon och glöm för i helv*%*# inte att kommentera om ni tycker att bloggen är något så när underhållande.

20120806-204718.jpg

4 thoughts on “Dag 15 (nytt rekord och en nyttig fågel)

  1. Jocke skriver:

    Charmig bild Gloria!🙂

  2. Anki skriver:

    Du får ta Powerwalk på stranden Andrew!!!

  3. Elin skriver:

    Gott!🙂

Kommentera

Nedräkning

Final9 augusti, 2012
Vi har en vinnare!
