Dag 16 (spinning, spinning, spinning)

1

augusti 7, 2012 av andrewshorter

Idag var dagen med spinning och jag insåg att jag har svårt att få ner pulsen. Den låg konstant högt och oavsett hur mycket Malin ropade ”andas och sänk pulsen” så gick det inte. Men det var riktigt gött att få träna ur sig och bränna de ca 450 kalorier som ShapeUp räknade ut. Passet var 55min.

Idag har jag ätit mer, hela dagen, för att ladda inför träningen. Så nedan följer dagsintaget:

Frukost
2 ägg
2 tsk kaviar
110g kalkonpålägg

Mellis
1 banan

Lunch
2 burkar makrill
3 msk keso

Mellis
1 banan
2 msk keso

Middag
200g kassler
120g broccoli
50g haricot verts
1/2dl turkisk yoghurt

Totti med träning borträknat landar på 1107 kalorier.

RÄTTELSE
Tydligen var spinningen intensiv och inte normal. Detta resulterade i att totalt 708 kalorier brändes vilket blev en total av 849 kalorier i intag.

Jag är otrolig mätt och väldigt trött, så nu signar jag ut.

För övrigt, enligt min professionella bedömning, så orkade jag mer än Jocke😉 (på spinningen alltså)

Later!

One thought on “Dag 16 (spinning, spinning, spinning)

  1. Jocke skriver:

    Det gjorde du faktiskt, du kämpade på bra. Jag rasade ganska tidigt, tyvärr.

Kommentera

Nedräkning

Final9 augusti, 2012
Vi har en vinnare!
