Dag 17, den med raset.

2

augusti 8, 2012 av Frank

Vilken dag! Trodde aldrig att den skulle ta slut.
Jag vet inte om det var spinningen eller det faktum att jag lade mig sent igår, men jag var helt slut idag och dagen bara fortsatte och fortsatte. Kanske är deimaget

så att man börjar känna av att vi ligger på mellan 900 och 1100 i kaloriintag per dag?

Detta till trots, släpade jag mig iväg till gymet för ”last chance workout”, imorgon smäller det. En vinnare (Jag) kommer koras! Smått episkt.
Jag har förberett med att köpa ingredienser för att göra en pizza till mig själv imorgon kväll. BRÖD! Kolhydrater, here I come. Kanske rent av chips?

Andrew och jag tänker fortsätta att blogga efter att tävlingen är slut. Andrews kompis Andreas och The Wife kommer också börja skriva. Vi tar nog en eller två veckors uppehåll, men vi kommer att meddela den nya adressen här. So wait for it…

Nästa utmaning börjar ta form, till en del kollegers förskräckelse, men det kommer bli riktigt kul.

Klockan är nu 21:03 och Andrew är på Liseberg och ser Alice Cooper och jag ska sova väldigt snart!🙂

Idag har jag ätit följande:

Frukost 170 kal
2 kokta ägg

Mellis 72 kalorier
1 äpple

Lunch 275 kal
100g kalkon
3 körsbärstomater
1 avocado
Sallad
1 Tictac

Middag 418 kal
100g kyckling
100g Kassler
200g Broccoli
3 Körsbärstomater
100g Turkisk yoghurtsås

Efterrätt 320 kal
1 Banan
120g Kesella

Med träningen borträknad landar jag på 829 kalorier och jag är proppmätt, trött och lite kinkig. Lite nervös över vad vågen visar imorgon.

Sov gott!

2 thoughts on “Dag 17, den med raset.

Kommentera

Nedräkning

Final9 augusti, 2012
Vi har en vinnare!
